keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Klovneriaa ja kesämuistoja

Tänää oli matikan pistarit, se meni miu mielest iha hyvi, mut saa ny nähä ;P

 Teatterissa harjoteltii prus klovneriaa, kun siis me esitetään syysjuhlas pahisklovneja (HUOM. klovni ON eri asia kuin pelle) ni siis harjoteltii eri tunteitten eri asteita ja sitä miten ne saa mahdollisimman isosti keholla näkymään kun esitys on Lappeenrantasalissa mikä on aikas iso :/  Viime vuonna ku meillä oli siellä esitys, niin yksi meidän ryhmästä oksensi keraaleissa siihe salin lattialle xp että mikäs siinä, toivottavasti ei toistu.

 Mie muute tajusin ihan sataprosenttisesti vasta tänään bussia odotellessa illemmalla, et kesä on oikeesti ohi, mutku se ei vaan tunnu siltä, ni aloin sit miettii et mitä mie oikein ehin tekee kesällä ja lähinnä lomalla; no tottaha mie sekoilin rakkaitten murujeni kanssa (Lilli, Sanna, Ellu, Ira ymsyms.) jajaja...mitäköhä mie oikee tein..? olin mökillä ja olin vielä vähän lisää mökillä :D ja sit kesäloman vipol viikol ku olin taas mökillä, ni miu serkku Janne tuli sinne sen veneellä ja sil oli vesiskootteri ja sukset  mukana ja sit mie koitin vesihiihtoo ekaa kertaa :D !! Se oli iha sika hauskaa!! vaik ehä mie pysyny pystys sekuntii pidempää, mut mie oon tyytyväine et ees pääsin pystyy ja sain vihdoin kokeiltuu sitä :)  Sitten yhessä vaiheessa ku olin kaatunu ja olin puoles välis järvee kellumassa liivien varassa ni mein vanhempi koira, lähti urheesti uiden miuta pelastamaan. otin sit sukset pois ja uin sen kaa rantaa. pelkäsin vaa kokoaja et se uppoo ku sil on nii paksu turkki et siit tullee ihan tosi painava kun se kastuu, mut turvallisesti päästiin perille :)  Nykyäänhän meillä on kaksi koiraa, silloin oli vain Arttu, mutta niistä muruista joskus myöhemmin.

-x-
Siinä siis miu mussukka, Arttu <3

Arttuhan pomppi kalliolla ku mikäkin
vuorivuohi vai mikä se oli xD

touhukkaan päivän jalkeen miu kulta kuukahti toho nojatuolille :3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti