lauantai 27. heinäkuuta 2013

Kaikki minusta... no ei kyl oikeesta ;P

 Muut ihmiset luovat paineita siitä millainen minun pitäisi olla. Minkälaiset hiukset, ruumiinrakenne tai luonne minulla täytyisi olla. Pitäisi olla vaikka mitä ja pystyä vaikka mihin sekä täyttää kaikkien odotukset.
 Haistakaa v*ttu, en varmana oo sellane, ku tahtositte. En oo kauheen viisas, oon joskus aika nolo (no joo, aika usein xD), en välitä söpöilystä, vaan tykkään omasta rauhasta. Porukassa on toki mukava olla, mut aina silloin tällöin kaipaan omaa rauhaa ja häippäsen vaa jonnekki kuuseen.
 Miulla on tottakai myös outoja tapoja, kuten olkkarin lattialla makoilu, mein koirien tassujen haistelu (miu mielest Artun tassut tuoksuu tomaatille tai kananugeteille), tikkarin dippaaminen kylmään veteen ^_^ ja se, että mie automaattisesti sanon "anteeks" jos mie osun johonki tavaraan tai tiputan sen. 
 Tykkään valokuvaamisesta ja mieluiten kuvaan luontoa tai eläimiä, koska ne ei ihmisten tavoin poseeraa tai mitää. Pidän myös kirjottamisesta ja lukemisesta, eikä oo parempaa ku istuu kirjaston muna-tuoliin ja syventyä hyvään kirjaan ihan rauhassa. Tykkään myös tosi paljon kiipeilystä, oon kiipeily pienestä pitäen joka paikassa ja pienenä miu mielest paras kiipeilypaikka oli yks puurykelmämikälie, iskän vastapäätä olevassa leikkipuitossa.
 Ystävät ja perheenjäsenet on miulle tosi tärkeitä, enkä tahtois menettää heistä ketää. Koskaan ei voi kuitenkaa tietää miten käy, mut onneks ystävät ja perhe on tukena jos jotain ikävää sattuu. 
 Siinä oli teille vähän tietoa minusta ja siitä millainen olen, enkä todellakaan aio muuttua yhtään kenenkään takia. Oon semmone ku oon. Piste.
  -x-

2 kommenttia:

  1. http://miuvaan.blogspot.fi/2013/09/haaste-d.html

    Haastoin siut tälläsee ;))

    VastaaPoista
  2. Haluisitsie vastata haasteeseen? (Nessa ykl teki tän siulle jo)
    http://ilon-pisarat.blogspot.fi/2013/09/joku-haastoi-minut.html
    Se löytyy tuolta :3

    VastaaPoista